DOPRAVA ZDARMA NA OBJEDNÁVKY NAD 2000 KČ

close
Obchodní podmínky
Informace
Reklamace

  

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Jsou případy, kdy si objednáte zboží a z nějakého důvodu Vám nesedí, proto je tu výměna a jak na to?

Postupujte dle našeho návodu:

1. vytvořit novou objednávku na vyhovující velikost

2. stáhnout FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU, vyplnit jej a do 14 dnů od doručení zásilky zaslat se zbožím zpět - do formuláře stačí napsat "nevyhovující velikost + číslo nové objednávky"

2. nenošené zboží v původním obalu, zejména pak boty - pokud obsahovaly originální krabici (nepolepenou) bezpečně zabalit + přiložit vyplněný formulář

3. zašlete k nám na adresu DOPORUČENĚ (NE NA DOBÍRKU), která je uvedena na formuláři

4. zboží prohlédneme a pokud nebude jevit známky opotřebení, zahájíme kroky k vrácení částky za objednávku

5. novou objednávku, kterou již máte vytvořenou, budeme expedovat nezávisle na původní objednávce

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jsou případy, kdy si objednáte zboží a je pro Vás nevyhovující.

V tom případě postupujte dle našeho návodu:

1. stáhnout si FORMULÁŘ NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ, vyplnit jej a bez udání důvodu ho do 14 dnů od doručení zásilky zaslat zpět - do formuláře stačí napsat "nevyhovující produkt"

2. nenošené zboží v původním obalu, zejména pak boty - pokud obsahovaly originální krabici (nepolepenou) bezpečně zabalit + přiložit vyplněný formulář

3. zašlete k nám na adresu DOPORUČENĚ (NE NA DOBÍRKU), která je uvedena na formuláři

4. zboží prohlédneme a pokud nebude jevit známky opotřebení, budeme postupovat dle informací na formuláři

5. částka Vám bude zaslána na účet uvedený ve formuláři - pokud byla platba provedena přes GoPay nebo PayPal, bude poukázána zpět také přes tuto platební bránu

   

Kontaktní údaje pro výměny/vrácení zboží:

Premium Apparel s.r.o. (Shopyshop.cz)

se sídlem

Edvarda Beneše 332/7

Olomouc 779 00

  

prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.shopyshop.cz